Rozpocznij klikając powyżej na "Przejdź na ekoFakturę".
Przez logowanie przejdziejsz do Formularza Zgody na ekoFakturę.
Teraz wystarczy wybrać przycisk "Zgadzam się"
Jeśli nie korzystasz jeszcze z konta w Portalu Abonenta - przejdź niżej do Pomoc.
ekoFaktura jest dostępna dla wszystkich Abonentów wszystkich usług TOYA. To jedno wspólne rozliczenie miesięczne w postaci elektronicznej, które w bezpieczny sposób można pobierać z Portalu Abonenta.
Jeśli nie założyłeś jeszcze konta na Portalu Abonenta TOYA lub zapomniałeś swojego hasła możesz zalogować się używając swojego kodu abonenta i hasła, które podamy Ci telefonicznie (Infolinia 42 6333 888) lub przy najbliższej wizycie w Biurze Obsługi Abonenta.
Twój unikalny KOD ABONENTA znajduje się na rachunkach oraz umowie.
Uwaga: Twój Kod Abonenta zawiera się również w unikalnym numerze rachunku bankowego, który znajduje się na książeczkach opłat i rachunkach. Każdy Abonent opłaca rachunki na swój unikalny numer konta bankowego.
Jeśli nie będziesz mógł znaleźć kodu, skontaktuj się z Infolinią 42 6333 888